Leerlingen zien in dit vak een gave medaille als ze goed scoren op en/of regelmatig meedoen aan overhoringen tijdens onze lessen. | ||
ID: | 2075 | |
Naam: | ヨリス | |
Titel: | ||
Avatar: | ||
E-mailadres: | ******** | |
Aantal afgelegde tests: | 0 | |
Automatisch abonneren: | Ja | |
Klassement: | Ja | |
Complimentjes: | Ja | |
Klassikale les: | Nee | |
Leslocatie: | In lokaal (offline) | |
Privéles: | Nee | |
Toegang woordenboek tot: | Geen | |
Registratietijd: | 23-12-2015, 12:22 | |
Verificatietijd: | 23-12-2015, 12:23 | |
Laatst ingelogd: | 10-01-2017, 16:08 | |
Laatst gezien: | 06-02-2017, 22:18 | |
Geboortedatum: | 8-12-1994 (29 jaar) | |
Favoriet Japans eten: | ||
Favoriete Japanse band/artiest: | ||
Favoriete plek in Japan: | ||
Favoriete Japanse film: | ||
Favoriete Japanse dorama: | ||
Favoriete Japanse manga: | ||
Favoriete Japanse anime: | ||
Favoriete Japanse game: | ||
Over mij: | ||
Aantal reacties: | 14 | |
Laatste onderwerpen: | ||
Laatste reacties: | 26-11-2016, 12:01 Heb een vraagje over een partikel(s). In het volgende stukje nieuws: 今月22日の地震のときに来た津波の中でいちばん高かったのは、宮城県仙台港の1m40cmだと発表しました。 vertaald volgens mij als: Wat betreft de hoogste tsunami's die ontstonden als gevolg van de aardbeving op de 22ste, er is bekent gemaakt dat bij miyagi prefecture de hoogste golven waren. vraag is het dubbel partikel のは is wat betreft/ hierover een juiste opvatting van dit partikel? En weet niet precies wat 宮城県仙台港 inhoud みやぎけん is wel duidelijk maar せんだいこう niet. 19-10-2016, 21:12 Was het steeds vergeten, maar ik ben ook weer van de partij :). Om trouw en daadkracht te belonen vind ik wel een goed iets. Dit stimuleert ook om optijd in te schrijven. Dan weet je waar je aan toe ben, wat natuurlijk fijn is. Alleen zou ik voorstellen om dan meer de nadruk te leggen op trouw i.p.v. wie eerst is. Neem een klas van 10 leerlingen die allemaal door willen en zich meteen inschrijven zodra het opent, dan zouden de eerste 6 slechts korting krijgen, wat niet bepaald eerlijk is lijkt mij. Daarom zou ik een systeem voorstellen waarbij je in aanmerking komt voor korting als je een bepaalde tijd van te voren inschrijft voor het nieuwe seizoen. Waarbij de totale korting verdeeld wordt over alle leerlingen die zich voor de tijd zich hebben ingeschreven. Verder kan je leerlingen die al langer achter elkaar mee doen meer korting geven dan leerlingen die minder lang meedoen. De maximale korting die de trouwe leerlingen krijgen kan je tot aan limit laten gaan een x%. stel je geeft X aantal euro korting dan wordt deze korting verdeeld over de leerlingen die zich voor een tijd inschrijven. Voorbeeld stappenplan: Euro korting ] EK, aantal seizoen achter elkaar ] AS, ASM : max aantal seizoenen achter elkaar Sommeer van alle leerlingen hun AS, deel dan EK door de som van AS. Doe dit getal dan keer ieders AS en dat is dan de korting. VB: ASM = 4, 6 mensen AS[4,4,3,2,2,1] som is 16, neem EK = 160 (makkelijk), dan is korting per seizoen mee gedraaid 160/16 = 10. doe dit keer ieders AS[40,40,30,20,10] Dat is dan de korting. Kijk maar of je dit wat vindt 21-06-2016, 00:03 こちらこぞよろしくお願いします 雑談に参加するは遠慮しないで下さい! 多い漢字と難しい文法にも関わらず私は新しいことを習いました。
|
Modus | Vraag | Sub | Gegeven antwoord | Juist antwoord | Les | Datum |
Goede woorden
Modus | Vraag | Sub | Gegeven antwoord | Juist antwoord | Les | Datum |
Foute kanji
Vraag | Gegeven antwoord | Juist antwoord | Niveau | Datum |
Moeilijke woorden
Moeilijk woord | Sub | Nederlands | Datum |
Moeilijke kanji
Moeilijke kanji | Nederlands | Datum | Verwijderen |
Laatste vijftig vertalingen/oefeningen
Vraag | Gegeven antwoord | Modelantwoord | Les | Datum |