Nekoda (59 reacties)
Dit onderwerp is al meer dan een jaar oud. Controleer of deze informatie nog wel actueel is! Klik eventueel hier om naar de landingspagina te gaan.
Hallo allemaal ik heb bij verschillende op het profiel gekeken & ontdekte dat vele van jullie naar Anime kijken.
Misschien kunnen we elkaar hier helpen het kaf van het koren te scheiden. Bijv. door elkaar te wijzen op de "verborgen" pareltjes in de Anime wereld!
Nu vraag ik aan jullie:
Welke serie vond je het geweldigste & waarom?
Welke serie heb je met moeite afgekeken & waarom?
Ook zou het leuk zijn als je ook wat verteld over je eerste ontmoeting met Anime en of je deze "levens-hobby" met andere kan delen enz enz...
Vragen en reacties
30-12-2009, 11:26
Dit onderwerp heeft 0 abonnees
Pagina 1 2 3 4 5 6 Dit onderwerp heeft 0 abonnees
Dit artikel heeft 51 reacties. Dit is reactiepagina 7 van 6.
Hallo gast, alleen geregistreerde en ingelogde gebruikers kunnen op dit artikel reageren. Log in of registreer.
Zegt het voort! Vertel al je vrienden over deze site.
01-01-2010, 16:12 | Orekisama (235 reacties) Citeren | |
Ik ben niet echt een fan van anime, en heb er dus ook niet veel gezien. Wat ik echter wel gezien heb zijn alle afleveringen van Death Note, en dat is echt een briljante serie met slechts iets van 30 afleveringen waardoor het nooit langdradig wordt. Het verhaal en het plot zijn echt briljant uitgewerkt, en naar mijn mening met name geschikt voor de wat ouderen (16+ ofzo) onder ons. | ||
01-01-2010, 02:23 | Davy (30 reacties) Citeren | |
Ook (gedeeltelijk) gezien. Death note is echt mijn favoriet dusver ^^. Ook nog een aanrader vind ik Ergo Proxy en Elfen Lied (respectievelijk rond de 30 en 14 afleveringen). Ergo Proxy is erg toekomst gericht, en Elfen Lied is nogal bloederig... Dus niet naar kijken als je een zwakke maag hebt ^^. | ||
31-12-2009, 15:03 | Stefan (94 reacties) Citeren | |
Death Note
Shakugan no Shana (movie) Kaze no Stigma Kiba Koukaku no Regios Last Order: Final Fantasy VII (OVA) Tenjou Tenge Tenjou Tenge: Ultimate Fight (OVA) Code Geass: Hangyaku no Lelouch Code Geass: Hangyaku no Lelouch R2 Klein lijstje met animes die ik wel leuk vond te kijken. | ||
31-12-2009, 15:01 | Stefan (94 reacties) Citeren | |
en je bent ook neit de enige die met DBZ opgegroeid is ik ben 18 jaar en mijn vrienden keken het ook allemaal zelfs mijn broer is nu 24 maar hij vind het nog steeds leuk ik niet meer zo. Wel helemaal gekeken t/m Boo dat kauwgom ventje.
En welke van jouw lijst raad je me aan ik hou liefst van actie/supernatural/ psylogical/warfare (deathnote al gezien en vond ik leuk) | ||
31-12-2009, 14:55 | Stefan (94 reacties) Citeren | |
zozo dat is zeker een hele lijst en ik zal er zeker een paar gaan kijken dat filmpje op youtube was wel een hele grote spoiler
maar wel mooi. Bleach no thank you 251 afleveringen en nog steeds bezig ik vind het verhaal etc wel mooi/leuk maar ik kijk meestal geen animes boven de 80 afleveringen meestal geen tijd om ze zo lang te blijven volgen/kijken zit nog steeds op school dus soms huiswerk en vanaf 9 jan ook japanse cursus | ||
31-12-2009, 13:27 | Nekoda (59 reacties) Citeren | |
Stefan ik gebruik deze site om Anime te kijken, ook deze site is het eenvoudig om Anime op genre te zoeken!
LINK | ||
31-12-2009, 13:07 | Nekoda (59 reacties) Citeren | |
Ikzelf ben met DBZ (té klassiek) voor het eerst in aanraking gekomen met Anime...
Volgens mij was heel de jeugd (ten minste mijn vrienden) in de ban ervan! Zelf heb k DBZ nooit echt afgekeken, waarschijnlijk omdat het té langdradig was... Nu heb k nog steeds een hekel aan Anime's die maar niet schijnen te eindigen en zoals bijv. Naruto, One Piece & Bleach (vind de verhalen & ideeën super maar ben niet het type dat wekelijks gaat wachten op nieuwe ep.) Anime's die ik afraad zijn: Flame of Recca & Ragnarok (kan even niet op meer komen...) Deze series waren voor mij te langdradig & waarschijnlijk bedoelt voor kids van 10 - 15 jaar denk k. Anime's die ik aanraad zijn: FLCL, Hunter X Hunter, Chobits, Death Note, GTO, Hikaru no Go, Kimi ni Todoke (momenteel aan het volgen, helaas nog ongoing...), Macademi Wasshoi!, Fullmetal Alchemist, Monster, Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen, Samurai Champloo, School Rumble, Yakitate!! Japan, Neon Evangelion Genesis, Ghost in the Shell... (volgens mij heb k de meeste gehad) Deze Anime's hebben over het algemeen diep uitgewerkte karakters, sommige humor, psychologie & actie. Wat vinden jullie van mijn lijst'je? | ||
31-12-2009, 12:24 | Nekoda (59 reacties) Citeren | |
Hehehe geweldig Stefan jij bent de eerste die reageerd...
Ik heb je favo Anime (Code Geass) opgezocht & miss heb ik wel iets leuks voor je, ik vond het zelf een erg mooi filmpje! Ik vind vooral de muziek goed gekozen! Code Geass - LINK Ps als je ook Bleach volgt - LINK | ||
31-12-2009, 11:07 | Stefan (94 reacties) Citeren | |
www.animeseason.com heeft een flinke lijst en een goed zoek systeem.
ps. Code geass heeft 2 seasons | ||
31-12-2009, 11:05 | Stefan (94 reacties) Citeren | |
Nekoda ik heb enkele vrienden die HEEL VEEL (elke dag) anime kijken en zij kennen zat parels
Al zou ik wel graag willen weten van wat voor soort anime je houd bijv. actie supernatural, fantasy, psylogical etc. Ik zelf hou van de bovenstaande en ik heb laatst een anime gezien Code Geass die ik geweldig vond (ik hou wel van oorlog zolang het maar niet echt is). Deze Code Geass heeft zelfs meerdere prijzen gewonnen waaronder: 1.Best voice Actor and Actress Seiyu Awards 2.Best Anime TV series 6th Annual tokyo Anime Awards (2007) en nog 2 andere ps. Als je nog meer namen van anime wilt vraag het gerust maar zeg wel waar je voorkeur naar uitgaat kwa smaak. |