Nekoda (59 reacties)
Dit onderwerp is al meer dan een jaar oud. Controleer of deze informatie nog wel actueel is! Klik eventueel hier om naar de landingspagina te gaan.
Hallo allemaal ik heb bij verschillende op het profiel gekeken & ontdekte dat vele van jullie naar Anime kijken.
Misschien kunnen we elkaar hier helpen het kaf van het koren te scheiden. Bijv. door elkaar te wijzen op de "verborgen" pareltjes in de Anime wereld!
Nu vraag ik aan jullie:
Welke serie vond je het geweldigste & waarom?
Welke serie heb je met moeite afgekeken & waarom?
Ook zou het leuk zijn als je ook wat verteld over je eerste ontmoeting met Anime en of je deze "levens-hobby" met andere kan delen enz enz...
Vragen en reacties
30-12-2009, 11:26
Dit onderwerp heeft 0 abonnees
Pagina 1 2 3 4 5 6 Dit onderwerp heeft 0 abonnees
Dit artikel heeft 51 reacties. Dit is reactiepagina 3 van 6.
Hallo gast, alleen geregistreerde en ingelogde gebruikers kunnen op dit artikel reageren. Log in of registreer.
Meer informatie over Japanse cultuur? Op zoek naar andere informatie? Reageer. Jij vraagt, wij draaien.
05-01-2010, 19:27 | Loek van Kooten (7134 reacties) Citeren | |
My Neighbour Totoro vond ik minder, omdat de film afloopt op het moment waarop het net interessant begint te worden. De personages in de film zijn wel ongelooflijk leuk bedacht: ik heb persoonlijk een enorme zwak voor Totoro en Neko Bus.
Van Miyazaki vind ik Princess Mononoke er met kop en schouders bovenuit steken, eenvoudigweg door de grootse en epische sfeer die de hele film uitademt. | ||
05-01-2010, 19:25 | Nekoda (59 reacties) Citeren | |
@ Davy: k ben benieuwd wat je van Hunter X Hunter vind, laat maar weten hoe hij bevalt als je ermee begonnen bent.... | ||
05-01-2010, 19:22 | Nekoda (59 reacties) Citeren | |
@ Jarrel: wat vond je van My Neighbour Totoro & is het een aanrader?
hebben jullie ervaring met de Anime films van Hayao Miyazaki & zo ja welke spreekt je het meeste aan? k zelf heb Princess Mononoke, Howl's Moving Castle, Spirited Away & Ponyo on the Cliff by the Sea gezien... zelf vond k Ponyo de meest geweldige (heb hem ook op DVD & Manga ), hoewel Mononoke en de andere ook geweldig waren! | ||
05-01-2010, 14:29 | Davy (30 reacties) Citeren | |
Uuhm, tja, genre... Lastig =P. Ik heb eigenlijk niet een heel specifiek genre. Death Note zonder vechten vond ik fantastisch, daarentegen zat Elfen Lied weer vol met geweld, Gundam Wing (vond ik ook erg goed) was dan weer een en al Mecha, Ergo Proxy ook erg toekomst gericht, terwijl Claymore (ook een leuke ^^) juist geen enkele vorm van techniek had. Ik kan wel bekennen dat ik niet van romantische/grappige anime houd, dan haak ik al gauw af. | ||
04-01-2010, 22:42 | Nekoda (59 reacties) Citeren | |
van welk genre hou je Davy?
de manga van Death Note is idd beter dan de film (hoewel de film wel de moeite waard is hoor! ) ohwja een van de meest geweldige Anime's vond k Mushishi (26 Ep. met sprookjesachtige verhalen & animatie van hoge qualiteit) voor meer info over Mushishi volg deze LINK super mooie AMV (Anime Music Video) k vind de muziek ook écht bijpassend, maar daar moet je weer van houden.... LINK | ||
04-01-2010, 21:16 | Loek van Kooten (7134 reacties) Citeren | |
Er zaten veel herkenbare dingen in | ||
04-01-2010, 21:07 | amiki (67 reacties) Citeren | |
Ik heb net seizoen 1 van 'Nana' uit (af?).
Ik vond het zeker de moeite waard, vooral omdat het mij heel erg deed denken aan toen ik wat jonger was en zelf ook als 'buitenstaander' in de punk/muziek wereld belandde :') Ik kan even niet een juiste Nederlandse zin vormen, maar there was a lot I could relate to. Welke ik niet kan aanraden: The Melancholy of Haruhi Suzumiya, seizoen 2. ik heb hem niet eens uitgekeken, met name omdat je 8 afleveringen lang dezelfde aflevering krijgt voorgeschoteld ( dus 8 keer dezelfde beelden + tekst ) terwijl ze dat gewoon in twee afleveringen hadden kunnen proppen. | ||
03-01-2010, 15:47 | Hannah (1016 reacties) Citeren | |
Sorry hoor jongens, heb gisteren een stukje gezien van Wolf's rain. Geef mij dan maar Sakamota, Kyu. Zal de leeftijd wel wezen. | ||
03-01-2010, 15:45 | Daan Valden (5 reacties) Citeren | |
hmmm...
Naruto(Shippuuden) vind ik erg goed,maar mijn favoriete is toch echt Eyeshield 21 , het gaat zegmaar over American football ( sport-anime dus ). eerst dacht ik toen, nouja laat ik iniedergeval proberen, bleek dat ie in elk opzicht echt geweldig was. er zit egt VEEL humor in en prima actie. Voor iedereen die er nog nooit van heeft gehoord, vooral proberen! | ||
03-01-2010, 10:48 | Stefan (94 reacties) Citeren | |
Davy ik kan je wel wat over de echte film zeggen met echte acteurs naar mijn mening is het een GROTE flop hoe de mensen sterven is ZOOO nep. Die demon hebben ze wel mooi gemaakt. De enige reden dat de meiden in mijn klas de film willen zien is omdat ''sommige acteurs knap zijn''. Maar verder zou ik het houden bij de manga of anime ja. |
Nieuw forumonderwerp / Volgende pagina >>